Aktualizace PHPBB fóra z 3.0.12 na 3.1.6

Nová verze diskusního fóra PhpBB je konečně responsivní a tak nastal čas udělat upgrade ze stávající verze. A protože i toto forum je svým způsobem pasivní příjem, návod jak tento update provést se určitě bude hodit. Pokud budete postupovat přesně podle těchto bodů, aktualizace proběhne bez problémů. Rovnou zde ale napíšu, že neručím za způsobené chyby, nebo pokud se vám… Read more »

Zákaznický přístup: Jak se (ne)chovat k zákazníkům

Jedním z mnoha bodů, který se prolíná většinou mých článků, je vhodné chování k zákazníkům, tedy tzv. zákaznický přístup. Realita je smutná – málokdo ho ovládá dobře. Přitom to většinou nic nestojí a chce to jen trochu změnit postoj, být ochotnější, aby byl zákazník spokojený. Když to neuděláte, uteče vám a obvykle se o tom nezapomene zmínit dalším lidem. Chcete vědět, co jsem sám zažil, a jak se správně chovat?

Zákaznický přístup: Jak se (ne)chovat k zákazníkům

Jedním z mnoha bodů, který se prolíná většinou mých článků, je vhodné chování k zákazníkům, tedy tzv. zákaznický přístup. Realita je smutná – málokdo ho ovládá dobře. Přitom to většinou nic nestojí a chce to jen trochu změnit postoj, být ochotnější, aby byl zákazník spokojený. Když to neuděláte, uteče vám a obvykle se o tom nezapomene zmínit dalším lidem. Chcete vědět, co jsem sám zažil, a jak se správně chovat?